اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

عطرهای این گروه به دلیل تلخی و رایحه خاصی که دارند اغلب مورد پسند آقایان قرار می گیرند. گروه بویایی چرمی از نظر تاریخی، یکی از نخستین روایح در عطرسازی است و در صنعت عطر سازی به قرن ۱۶ بر می‌گردد. ریشه این رایحه تلخ و جذاب، از عطرسازانی شروع می ‌شود که دستکش های چرمی را برای اشراف می ‌ساختند.

این ده عطر مردانه، تعدادی اندک از برترین عطرهای مردانه بودند که بین آقایان سخت پسند نیز همچنان رواج دارند و در فروشگاه اینترنتی عطر تینو نیز با بهترین قیمت موجود می باشند. شما چه عطر مردانه ای را به ما و دیگر دوستان معرفی می کنید که همچنان جزو پر فروش ترین های عطر مردانه است؟

مترادف ماندگار: ساکن، مقیم، پایدار، جاوید، مانا، ماندنی

معمولا از روایح هل، مرزنجوش، رزماری، فلفل سیاه، بابونه، کاج، جوز هندی، سرو کوهی، اسطوخودوس و روایح مشابه برای تولید نت میانی استفاده می‌شود.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو استرانگ ویت یو امبر عنبر زنانه…

اما یکی دیگر از مهم‌ترین معیارها برای خرید ادکلن مردانه مناسب، توجه به شخصیت خودتان است.

عطر آکوا که توسط برند بولگاری ساخته شده است در یکی از شعبه های این برند در ایتالیا تولید شده است!

در ترکیب این اسپری از مشک و نارنگی استفاده شده و به همین دلیل رایحه اش چوبی و مردانه است. بوی این عطر ماندگاری نسبتا خوبی داشته  اما در پایان روز از بین می رود.  

معمولا در نت‌های ابتدایی از روایح خاص مثل نعناع هندی، لیمو، مریم گلی، ترنج، دارچین، آویشن، نارنگی، ریحان، گریپ فروت، کجوت، اکالیپتوس و مشابه این روایح استفاده می‌شود.

عامل اصلی ماندگاری بوی عطر، نت‌های استفاده شده در آن هستند و همانطور که در مطالب فوق عنوان شد استفاده از برخی نت‌ها سبب می‌شود که مدت ماندگاری و پخش بوی عطرها کاملا با هم متفاوت باشند.

اکنون که وارد فصول گرم سال می شویم، استفاده از عطر، ادکلن و اسپری به بالاترین میزان خود می رسد. همیشه به هنگام خرید خوشبو کننده های بدن اولین ویژگی که برایمان مهم است ماندگاری بوی آن می باشد.

نت میانی: اقاقیای برزیلی ، رز ، یاس، گل برف ، زیره، گل مریم

آدرس: تهران، خیابان بنی‌هاشم، خیابان رحیمی کلور، کوچه تیزقدم، پلاک ۳۵

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *