میزان ماندگاری نت پایانی در ادکلن زنانه با ماندگاری بالا به عوامل زیادی بستگی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کیفیت عطر و میزان الکل و روغن استفاده شده در محصول اشاره کرد.

این خانواده با نت های جذابی که دارد، تجسم ظرافت و مردانگی است و معمولا می توان عطرهای مردانه جذابی را در این میان یافت. خانم ها نیز به صورت فزاینده ای جذب این روایح می شوند. نت های چوبی از چوب صندل گرفته تا سرو، گرم هستند و به خوبی با طراوت رایحه های مرکبات یا معطر ترکیب می شوند. مواد و روایح چوبی ثابت کننده های عالی هستند و برای عطرهای مردانه بسیار مناسب هستند و به بدنه ترکیبات، ماندگاری می بخشند.

این عطر که دارای طبع خنکی می باشد رایحه ای تند و گرم و شیرین و خوراکی را دارد.

ماندگار (روزنامه). ماندگار روزنامهٔ چاپ افغانستان است، با تیراژ ۵٬۰۰۰ نسخه در روز که در کابل و دگر شهرهای بزرگ افغانستان بخش می شود. • وبگاه رسمی روزنامه

اگرچه رایحه معطری که از شما در فضا پخش می‌شود، مشهود نیست. اما می‌تواند تاثیر بسیاری نسبت به دیدگاه اطرافیانتان بر شخصیت شما داشته باشد.

در حال حاضر تیم حرفه ای تایمو در زمینه مشاوره عطری برای انتخاب اسان تر و اشنایی با سلیقه عطری هر فرد پاسخ گو شما عزیزان خواهند بود تا با خیال راحت بهترین انتخاب عطری رو داشته باشید .

معمولا نت اول ترکیبی از نت‌های دیگر را نیز در بر دارد، البته دقت داشته باشید که نت ابتدایی کمی تیز و تند است اما نت‌های بعدی با ملایمت و نرمی بیشتری همراه هستند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در خصوص نت‌های میوه‌ای هم اغلب از خانواده مرکبات در ترکیب رایحه استفاده می‌شود. در واقع گروه‌های بویایی مرکبات، چوبی، آروماتیک و شرقی نت‌های مناسبی برای این نوع محصولات مردانه هستند. ادکلن های خنک مردانه در این دسته قرا می گیرند.

دیور میدنایت پویزن ادو پرفیوم عطر زنانه با ماندگاری بالا

این عطر مردانه محبوب در سال ۲۰۱۱ زیر نظر کشور فرانسه طراحی و تولیدشده است. اگر می‌خواهید صاحب یک عطر متمایز تلخ و تند باشید ما به شما پگاسوس را توصیه می‌کنیم. نام این عطر برگرفته از یکی از اسب‌های افسانه‌ای یونان باستان است.

از همین رو افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند از این محصول متمایز بهره بگیرند. اگر می‌خواهید در کنفرانس‌های کاری خود بدرخشید به شما توصیه می‌کنیم این عطر متمایز را برای خود تهیه کنید.

نت میانی: یاس، گل برف ، گل صدتومانی، ارکیده ، دانه‌های قرمز

رایحه این اسپری تا حدی تمیز است و از ترکیب چوب صندل، عنبر، بالنگ، مشک و گلسنگ تولید می شود. همین ملایم بودنش موجب شده که بویی غالب نداشته و خیلی حس نشود. پس اگر می خواهید تمام طول روز بویی واضح از جک بلک بدهید باید میزان قابل توجهی از آن را روی بدن اسپری کنید.

If you liked this write-up and you would like to receive far more facts concerning عطر مردانه – aranika.com, kindly check out our web site.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *