با خرید این عطر شما فردی جذاب و مقتدر به نظر خواهید رسید.

اگر قصد خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا مناسب هر فصل را دارید بهتر است به روایح و نت‌های استفاده شده توجه کنید.

آزارو ویزیت عطری است گرم و تند که در سال ۲۰۰۳ راهی بازار شده است. این عطر مردانه سبب جذابیت و وقار بیشتر شما می‌شود. آنیک مناردو عطار مشهور این عطر را در گروه بویایی چوبی تند قرار داده است. از همین رو برای فصول سرد شما یک محصول ایده ال محسوب می‌شود.

این نوکر ماندگار نیست. ( یادداشت به خط مرحوم دهخدا ).

اکسسوری نوزاد عطر و ادکلن > عطر و رایحه مردانه > عطر و ادکلن مردانه

چه خوشمان بیاید یا نه، رنگ مو عوارض خفیفی به دنبال دارد، حال اگر از یک رنگ موی نامرغوب نیز استفاده کینم ممکن سلامت موها به خطر بیوافتد.

اما یکی دیگر از مهم‌ترین معیارها برای خرید ادکلن مردانه مناسب، توجه به شخصیت خودتان است.

اگر از عطر همیشگی خود خسته شده‌اید و به دنبال عطرهای خوشبو با ماندگاری طولانی و پخش بوی بیشتر برای فصل تابستان هستید گزینه‌های عنوان شده انتخاب فوق العاده‌ای هستند که با داشتن رد بوی ماندگار تا مدت‌های مدید، یادآور شما در مکان‌های مختلف خواهند بود.

اولیویه کرید سیکس جنریشن عطر این عطر پرطرفدار است که زیر نظر کشور فرانسه و برند کرید آن را تولید کرده است. شیشه سفیدرنگ این ادکلن با دربی نقره‌ای زینت داده‌شده است که خود نماد تلالو جریان آب در بین برف‌های کوه‌های آلپ است.

نت اصلی: دانه تونکا ، وانیل ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست، بادام ، بلسان کلمبیایی ، کشمران

این بوها شامل برگ انجیر و مشک سفید (اسپری سبز)، بالنگ و چوب خیس خورده (اسپری سفید)، و آب نارگیل و چوب صندل (اسپری سبز تیره) می شود.

معمولا هر عطر ۳ نت ابتدایی، میانی و پایانی دارد که در هر نت می‌توانید یک رایحه خاص را استنشاق کنید.

خرید عمده و گروهی عطر و ادکلن: مشتریان عمده ما در این قسمت به دو دسته تقسیم میشوند: ۱- همکاران و مغازه داران ۲- شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی

آدرس: تهران، خیابان بنی‌هاشم، خیابان رحیمی کلور، کوچه تیزقدم، پلاک ۳۵

Should you liked this short article and also you want to acquire more info concerning خرید عطر مردانه [https://aranika.com] generously visit our own web page.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *