هر روز حجم زیادی از محتوا توسط افراد مختلف منتشر می‌شود. بنابراین برای متمایز کردن سازمان خود باید محتوای خود را متمایز کنید. محتوای شما باید سرگرم‌ کننده، الهام‌بخش، مفید و آموزنده باشد در غیر این صورت در انبوه مطالب دیگر گم می‌شود.

با استفاده از بارش فکری، برنامه بازاریابی محتوای خود را ایجاد کنید.

بازاریابی محتوا و تبلیغات هدفمند اینترنتی هر دو روش‌هایی برای معرفی کسب‌وکار به مخاطب و تولید لید به شمار می‌روند. همانند بازاریابی محتوایی، در تبلیغات هدفمند اینترنتی نیز مخاطبان هدف مشخص می‌شوند و تبلیغات تنها به آن‌ها نمایش داده می‌شود. گوگل و فیسبوک پلتفرم‌های بین‌المللی هستند که برای این تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طبق توضیحاتی که تا اینجا دادیم شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر بازاریابی محتوا همان تبلیغات نیست؟ خب حالا بگذارید این سوال را بپرسم فرض کنید یک فروشگاه یا یک یک شرکت در شبکه‌های اجتماعی یک عکس و متن را برای مخاطبان خود در صفحات مختلف به اشتراک بگذارد.

بخش: بخش‌های از مخاطبان هستند که یک یا چند ویژگی مشترک دارند یا می‌توانند براساس یک ویژگی مشخص گروه‌بندی شوند.

در مورد مخاطبان هدف به پرسش‌های زیر پاسخ دهید تا بتوانید نوع محتوا را محدود کنید:

به‌خصوص زمانی‌که تعامل آن پست رو به کاهش است زمان خوبی برای به‌روزرسانی مطلب است.

تفاوت استراتژی بازاریابی محتوا با استراتژی محتوا و برنامه محتوا

تبلیغات پولی حاوی برخی از محصولات و جزئیات در مورد ارسال رایگان و شرایط پس دادن محصول است.

پس ویدئو تولید کنید تا از طریق آپارات، یوتیوب و استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام مخاطبان بیشتری جذب کنید.

باید مخاطبان خود را درک کنید و نحوه و مسیر تفکر، یافتن پاسخ و راه‌حل آن‌ها را بشناسید. به وسیله این تحقیقات استراتژی بازاریابی محتوا را تعیین کنید. این استراتژی مراحل مختلف سفر خریدار را ترسیم می‌کند. اولین قدم ایجاد نقشه سفر مشتری و قیف فروش و بازاریابی است.

کتاب بازاریابی محتوایی، کسب مشتریان بیشتر با بازاریابی کمتر

آگاهی، ملاحظات و تصمیم گیری. توجه به این سه مرحله در طول تولید محتوا بسیار مهم است. هر مرحله را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم.

اگر ایده‌های خوبی دارید و اکنون برای آن جایی در تقویم نمی‌یابید، آن‌ها را در مخزن محتوا نگه دارید تا در زمان مناسب از آن استفاده کنید.

If you are you looking for more in regards to {7 have a look at the web-page.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *